« Vissza
Mohácsi Takarék Bank veszi át a Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet ügyfeleinek kiszolgálását
A Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet október 12-én megtartott közgyűlése döntött a pénzintézet üzleti állományának átruházásáról, amelyet teljes egészében a Mohácsi Takarék Bank Zrt. vásárol meg. Ezzel a mohácsi térség meghatározó pénzügyi szolgáltatójához kerülnek a bólyi takarék ügyfelei is, akiknek a váltással összefüggésben nincsenek teendőik, új bankjuktól mindenről időben részletes tájékoztatást kapnak. Az állomány átruházásával megnyugtatóan zárul a Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet ügye.
A Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet kis, helyi pénzintézet, amelynek 45 dolgozója és 17 fiókja van (ezek közül 8 fiók ideiglenesen zárva tart). A takarék vezetői és tulajdonosai időben felismerték, hogy egyedül nem lesznek képesek talpon maradni az erős piaci versenyben, ezért 2017 májusában arról döntöttek, hogy részt vesznek a Takarék Csoporton belül zajló egyesülési folyamatban. Az eredeti tervek szerint a bólyiak a Szigetvári Takarékszövetkezettel, a Mecsek Takarék Szövetkezettel és a Szentlőrinc-Ormánság Takarékszövetkezettel egyesültek volna annak a fúziós folyamatnak a részeként, amelynek eredményeként a korábbi több mint félszáz takarékból 2017 végéig 12 regionális központú, tőkeerős és hatékonyan működő takarék jött létre egységes informatikai háttérrel.
A bólyi takarék ügyfeleinek kiszolgálását, számláinak vezetését is a Mohácsi Takarék Bank veszi át, őket az üzleti állomány értékesítése nem érinti. Ügyeiket ugyanúgy tudják intézni, mint eddig, hiszen a takarék fiókjainak és dolgozóinak egy része is a Mohácsi Takarék Bankhoz kerül. Betéteik, folyószámla- és hitelszerződéseik változatlan formában és tartalommal érvényben maradnak, nem változnak korábban vásárolt értékpapírjaik kondíciói sem.
A Mohácsi Takarék Bank Zrt. a Takarék Csoport egyik legtőkeerősebb és legstabilabb bankja, amely - a takarékok közösen elfogadott stratégiájának megfelelően - jelentős fejlesztéseken, modernizáción megy keresztül. Ennek révén az ügyfelek egyre több, jobb és korszerűbb szolgáltatásokat kaphatnak, amelyeket nemcsak a számlavezető takarékokban, hanem - a fiókhálózat egységesítése nyomán - az adott régió bármely takarékjában igénybe tudnak majd venni. « Vissza